Geurt
Administrator
Member
|
 |
« Reply #2715 on: July 21, 2010, 12:45:44 PM » |
|
Nee hoor, ik zit alweer op mn vakantiebestemming. Zo'n 600 kilometer boven Parijs, op een plek dat KasTeeL heet. Arie, Aldert, Heerco en Wouter J. zijn richting Rome vertrokken, maar moesten naar vliegveld Weeze gebracht worden. Ik heb ze daar dus afgezet.
|
|
|
|
|
|
In Vino Veritas Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven (Nietzsche)
|
|
|
lajun
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2716 on: July 21, 2010, 04:07:05 PM » |
|
Hahaha nou en ze zijn weg hoor. Had de eer ze te mogen wegbrengen. Dat leidde tot onderstaand verhaal:
We hadden de oude Volvo 340 van Hans mee, die helemaal volgeladen zat. 5 man in de auto, allemaal zonnebril op. Het was btw de eerste keer dat ik in het buitenland reed. Toen we net over de grens kwamen, begon een politieauto achter ons te rijden. We maakten al grappen dat ie ons zou aanhouden. En zo geschiede. Toen de auto ons inhaalde, werd duidelijk het sein 'volgen' gegeven. Bij de volgende afslag werden we aangehouden en moesten we alle papieren laten zien. Ook de kofferbak werd geinspecteerd. Oom agent bleef redelijk rustig, maar van tante agent mochten we nauwelijks uit de auto komen. Nadat alle papieren in orde bleken en er niets bijzonders in de kofferbak werd aangetroffen, werd ons nog zeer onsubtiel gevraagd of we ook drugs en/of wapers meehadden. Nadat we ons meest nette grefohoofd hadden opgezet en fronsend nee zeiden, mochten we doorrijden.
Goeie eerste aanraking dus met in het buitenland rijden -grijns-
het is mij ook overkomen tijdens de prachtige liftcompetitie van een aantal jaren terug. ik hoefde nog net niet in mijn boxer rond te paraderen, maar alles werd overhoop gehaald (tas, kleding ed.). Dit, terwijl Gerie, mijn liftpartner, helemaal niet werd gecontroleerd... vrij bijzonder...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dory
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2717 on: July 22, 2010, 07:39:35 AM » |
|
En laat Gerie nou net alle drugs in haar tas hebben gehad....
|
|
|
|
|
|
Dus...
|
|
|
Feiko
AC Leden
Member
eeuwige tweede
|
 |
« Reply #2718 on: July 22, 2010, 08:05:06 PM » |
|
ik ga er vandoor en ben voor 10 augustus niet terug  spaanse ZON here we come
|
|
|
|
|
|
Warom nicht?!?! Wass ist er mit dem loss!?!?
|
|
|
Richard
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2719 on: July 22, 2010, 11:57:51 PM » |
|
Geniet er van.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marnir
Administrator
Member
Hotel Zwolle
|
 |
« Reply #2720 on: July 23, 2010, 12:23:16 AM » |
|
Morgenochtend op vakantie zum Siofok, Hongarije...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WEZMAN
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2721 on: July 27, 2010, 10:33:36 PM » |
|
Weer lekker terug van een vakantie als reisleider tijdens een fietsvakantie van Praag naar Dresden. Was prima en leuk om te doen, maar ook vermoeiend.
|
|
|
|
|
|
Allennig of samen als stadionpubliek, we hebben allemaal baat bij muziek.
|
|
|
Hanna
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2722 on: July 28, 2010, 12:24:24 AM » |
|
Ik ben heeeeeel blij dat ik geen nachtdienst heb op m'n werk! Vorige week is er s'nachts ingebroken en heeft die collega de dief betrapt.. s'Nachts zit je daar helemaal alleen in dat gebouw (verzorgings/verpleeghuis).. En vanavond is er weer een raam geforceerd! Waarschijnlijk om vanacht weer toe te slaan.. Raampje is weer gemaakt en politie rijd een aantal keren langs het gebouw maar ik zou in m'n broek schijten als ik daar in m'n eentje zat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artist
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2723 on: July 28, 2010, 09:06:22 AM » |
|
Raar dat je daar in je eentje moet zitten. En er loopt ook geen beveiliging rond?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanna
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2724 on: July 28, 2010, 10:50:39 AM » |
|
Nee niets! Het enige wat langs komt is iemand van de thuiszorg die komt een half uurtje helpen bij de mensen die je met z'n tweeen moet helpen .. Een deel van de mensen die daar werkt en dan nachtdienst heeft neemt s'nachts iemand mee (zusje, vriend o.i.d.) zodat ze niet alleen zijn..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Greetje
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2725 on: July 29, 2010, 06:36:28 PM » |
|
Ik ben heeeeeel blij dat ik geen nachtdienst heb op m'n werk! Vorige week is er s'nachts ingebroken en heeft die collega de dief betrapt.. s'Nachts zit je daar helemaal alleen in dat gebouw (verzorgings/verpleeghuis).. En vanavond is er weer een raam geforceerd! Waarschijnlijk om vanacht weer toe te slaan.. Raampje is weer gemaakt en politie rijd een aantal keren langs het gebouw maar ik zou in m'n broek schijten als ik daar in m'n eentje zat!
hahaha ik zie jou al achter zo'n dief aanrennen, briljant ik lach me naar... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanna
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2726 on: July 29, 2010, 10:43:15 PM » |
|
Nou ik zal je es ff een verhaal vertellen dat ik serieus een keer samen met en collega een dief heb vastgehouden!! Dat was op hetzelfde werk alleen toen zaten ze nog in een oud gebouw! En die week was er al 2 keer geld gejat van bewoners! En een collega die riep opeens dat ze de dief had en die dief rende heel hard naar de linnenkamer en zei erachter aan en ik toen ook maar.. En toen hebben we hem vastgehouden daar in de linnenkamer maar helaas ontsnapte die.. Maar later is ie nog wel aangehouden omdat die collega hem kende! Wat een heldenverhaal he!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Johannes de Vries
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2727 on: July 30, 2010, 04:55:48 PM » |
|
Nou ik zal je es ff een verhaal vertellen dat ik serieus een keer samen met en collega een dief heb vastgehouden!! Dat was op hetzelfde werk alleen toen zaten ze nog in een oud gebouw! En die week was er al 2 keer geld gejat van bewoners! En een collega die riep opeens dat ze de dief had en die dief rende heel hard naar de linnenkamer en zei erachter aan en ik toen ook maar.. En toen hebben we hem vastgehouden daar in de linnenkamer maar helaas ontsnapte die.. Maar later is ie nog wel aangehouden omdat die collega hem kende! Wat een heldenverhaal he!
|
|
|
|
|
|
Let op! Bovenstaande post dient gerelativeerd te worden!GEZOND DISPUUT
|
|
|
Hanna
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2728 on: July 30, 2010, 05:03:24 PM » |
|
Hee joh! Ga vakantie vieren in kroatie enzo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eliene
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #2729 on: July 30, 2010, 06:52:14 PM » |
|
I'm back in town! Heerlijke dagen Spanje gehad, maar blij dat ik weer terug ben. Trouwens, na 10 dagen familie snak ik weer naar de studentikoze gezelligheid. Iemand niets te doen vanavond?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|