Marnir
Administrator
Member
Hotel Zwolle
|
 |
« Reply #165 on: April 09, 2009, 12:34:06 AM » |
|
In Firefox is het forum echt 3x zo groot als bij Internet explorer...  Gebruik uiteraard liever Firefox, maar kleiner forum is wel fijner vind ik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Tijssen
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #166 on: May 28, 2010, 04:36:18 PM » |
|
Otto Kleingeldt sugereerde dat wouttijssen van het forum verbannen moet worden, omdat ik zou posten op naam van iemand anders.
Waar kan ik mijn naam zuiveren? Want ik was mijn handen in onschuldig water!
Otto moet een ban krijgen dat hij mensen zomaar, nog vals ook, beschuldigd. En Gerben Westerhof dus ook omdat hij het eens is met Otto zonder enige vorm van bewijs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Westerhof
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #167 on: May 28, 2010, 05:12:03 PM » |
|
Otto Kleingeldt sugereerde dat wouttijssen van het forum verbannen moet worden, omdat ik zou posten op naam van iemand anders.
Otto moet een ban krijgen dat hij mensen zomaar, nog vals ook, beschuldigt. En Gerben Westerhof dus ook omdat hij het eens is met Otto zonder enige vorm van bewijs!
Is het: ''Voor Otto Klein geldt...'' Of: Otto Kleingeld? Hier geldt de omgekeerde bewijslast. Bewijs jij maar eens dat je het níet was. En wie dan wel. Dan praten we verder.
|
|
|
|
« Last Edit: May 28, 2010, 05:14:53 PM by Westerhof »
|
|
"Alles Gescheite ist schon gedacht worden; man muss nur versuchen, es noch einmal zu denken." - Johann Wolfgang von Goethe
|
|
|
Richard
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #168 on: May 28, 2010, 05:50:33 PM » |
|
Jullie alle drie bannen lijkt de oplossing.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter Tijssen
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #169 on: May 28, 2010, 05:59:06 PM » |
|
Otto moet een ban krijgen dat hij mensen zomaar, nog vals ook, beschuldigt. En Gerben Westerhof dus ook omdat hij het eens is met Otto zonder enige vorm van bewijs!
Is het: ''Voor Otto Klein geldt...'' Of: Otto Kleingeld? Hier geldt de omgekeerde bewijslast. Bewijs jij maar eens dat je het níet was. En wie dan wel. Dan praten we verder. Waarom zou ik dat moeten doen? Vind ik nergens voor nodig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Westerhof
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #170 on: May 28, 2010, 06:01:45 PM » |
|
Amice Tijssen,
Blijkens uw antwoord wilt u niet op mijn verzoek ingaan om uw onschuld te bewijzen. Ik leg u de volgende 3 opties voor:
1. U staakt de algehele strijd. Laten we –als sjaars- samen het goede voorbeeld geven van behoorlijk gedrag op een forum. We begraven de strijdbijl en hangen onze forumvrede niet aan de spreekwoordelijke wilgen. U biedt uw nederige excuses aan. 2. U staakt de strijd deels. Dat wil zeggen, de strijd tegen mijn persoon. Uw aanklacht tegen amice Kleingeld blijft bestaan (hij die valse beschuldigingen doet en onschuldige sjaars verleidt tot het steunen van die beschuldigingen al was het maar vanwege zijn autoriteit als meerderejaars). Dan trekken wij samen ten strijde, mits u natuurlijk uw verachtelijke beschuldigingen en strafaankondiging als een groot misverstand verwerpt en ook hier uw nederige excuses aanbiedt. 3. U staakt uw strijd niet. In dit laatste, ultieme geval verklaart u dus de forumoorloog jegens mij. Ik zal onze, totnogtoe verloren gegane vriendelijke forumrelatie, bewenen, maar edoch: ik zal strijden als een leeuw; u zult u tot de tanden moeten bewapenen. Amice Tijssen, ik hoop werkelijk niet dat u het zover laat komen.
|
|
|
|
|
|
"Alles Gescheite ist schon gedacht worden; man muss nur versuchen, es noch einmal zu denken." - Johann Wolfgang von Goethe
|
|
|
Otto
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #171 on: May 28, 2010, 06:07:47 PM » |
|
Ik stel me, na het lezen van de posts van am. Westerhof, altijd zo voor dat hij na het schrijven van een dergelijk betoog zelfgenoegzaam achterover hangt in zijn bureaustoel en zijn maaksel nog eens goedkeurend toeknikt voorzien van een innemend lachje.
|
|
|
|
|
|
Men kan niet bewijzen dat iets niet bestaat, want het bestaat niet. Dus alles bestaat
De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.
|
|
|
Wouter Tijssen
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #172 on: May 28, 2010, 06:25:34 PM » |
|
Amice Tijssen,
Blijkens uw antwoord wilt u niet op mijn verzoek ingaan om uw onschuld te bewijzen. Ik leg u de volgende 3 opties voor:
1. U staakt de algehele strijd. Laten we –als sjaars- samen het goede voorbeeld geven van behoorlijk gedrag op een forum. We begraven de strijdbijl en hangen onze forumvrede niet aan de spreekwoordelijke wilgen. U biedt uw nederige excuses aan. 2. U staakt de strijd deels. Dat wil zeggen, de strijd tegen mijn persoon. Uw aanklacht tegen amice Kleingeld blijft bestaan (hij die valse beschuldigingen doet en onschuldige sjaars verleidt tot het steunen van die beschuldigingen al was het maar vanwege zijn autoriteit als meerderejaars). Dan trekken wij samen ten strijde, mits u natuurlijk uw verachtelijke beschuldigingen en strafaankondiging als een groot misverstand verwerpt en ook hier uw nederige excuses aanbiedt. 3. U staakt uw strijd niet. In dit laatste, ultieme geval verklaart u dus de forumoorloog jegens mij. Ik zal onze, totnogtoe verloren gegane vriendelijke forumrelatie, bewenen, maar edoch: ik zal strijden als een leeuw; u zult u tot de tanden moeten bewapenen. Amice Tijssen, ik hoop werkelijk niet dat u het zover laat komen.
Am. Westerhof ik ga voor optie 2. Otto moet nu maar over de brug komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eek
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #173 on: May 28, 2010, 07:33:07 PM » |
|
zelfgenoegzaamheid is de wortel van alle kwaad
|
|
|
|
|
|
Een vos kent vele truken. Een egel slechts 1. Maar dat is de beste van allemaal.
|
|
|
Joost van Houdt
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #174 on: June 02, 2010, 09:18:41 PM » |
|
waar blijven de nederige excuses?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
myppe
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #175 on: June 02, 2010, 09:43:32 PM » |
|
jerry! jerry! jerry!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artist
AC Leden
Member
|
 |
« Reply #176 on: June 23, 2010, 12:55:25 PM » |
|
Ik stel me, na het lezen van de posts van am. Westerhof, altijd zo voor dat hij na het schrijven van een dergelijk betoog zelfgenoegzaam achterover hangt in zijn bureaustoel en zijn maaksel nog eens goedkeurend toeknikt voorzien van een innemend lachje.
Same here
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Le0nline
Administrator
Member
ELPEE
|
 |
« Reply #177 on: August 21, 2010, 09:34:50 PM » |
|
Ik heb vandaag al 5 aspirant leden mogen toelaten tot het forum. Allemaal van harte welkom!
|
|
|
|
|
|
Hotel Zwolle 
|
|
|
Jan_wattje14
Aspirant-lid
Member
|
 |
« Reply #178 on: August 21, 2010, 10:06:11 PM » |
|
Mensen et was een zware maar toffe periode afgelopen tijd!!!!! hoop gauw met minstens 50 mensen kennis te gaan maken  grts. Wattje 14 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stephan
Administrator
Member